Nazorg

Uw woning of appartement werd met de grootste zorg door ons gerealiseerd. Er is hard gewerkt om u een goed eindproduct te leveren. Desondanks kunnen er onverhoopt toch problemen ontstaan in of aan uw woning. Uw woning is gebouwd onder garantie. De garantie verschilt per onderdeel aan uw woning.

 

garantie

Heeft u een koopwoning of - appartement?

Heeft u een koopwoning of -appartement en is daarop de Woningborg Garantie- en Waarborgregeling van toepassing, toets uw klacht dan eerst zelf aan de geldende garantiebepalingen. Deze kunt u terug vinden op www.woningborg.nl.

Wilt u een klacht/reparatieverzoek indienen, vul dan een 'Verzoek tot herstel' in bij de desbetreffende aannemer. De afdeling Nazorg zal u dan zo spoedig mogelijk verder berichten over de verdere afhandeling van uw melding.

Huurt u een woning?

Meld uw klacht in dat geval rechtstreeks bij uw verhuurder. Zij zullen dan contact met ons opnemen.

Valt uw klacht niet binnen de garantie, dan willen wij u natuurlijk toch graag van dienst zijn. Onze afdeling Service & Onderhoud helpt u graag verder. Zij kunnen uw verzoek na uw opdracht voor u uitvoeren. Neemt u gerust contact met hen op.

+