Zoeken
Janou Photography_Dijkstraten Best-27.jpg

Nazorg

Heb je een melding of vraag over jouw opgeleverde woning of gebouw? Op deze pagina vind je veelgestelde vragen met antwoorden (FAQ). Staat jouw vraag er niet bij? Dan helpt ons team Nazorg je graag. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, verzoeken we je om onderstaand formulier volledig in te vullen. Dan hebben wij alle gegevens bij de hand als we contact met jou opnemen. Je hoort zo snel mogelijk van ons.

Veelgestelde vragen (FAQ)

  • Ik heb een melding of reparatieverzoek voor mijn huurwoning.

    Neem in dat geval contact op met de woningcorporatie of de verhurende partij.

  • Ik heb een melding over mijn (pas) opgeleverde woning.

    Heb je een melding over jouw (pas) opgeleverde woning of gebouw? Ons team Nazorg staat voor je klaar. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen we je om onderstaand formulier in te vullen. Wij nemen daarna contact met je op.

  • Ik heb een urgente melding, maar Jongen is gesloten. Wat nu?

    Buiten kantooruren kun je met een urgente melding rechtstreeks bellen met de installateur. Betreft het geen urgente melding, dan vragen we je vriendelijk om middels het formulier contact met ons op te nemen.

  • Waar vind ik mijn garantietermijnen terug?

    De garantietermijn heb je ontvangen van Woningborg. Deze kun je ook terugvinden op de website van Woningborg: www.woningborg.nl 

  • Waar vind ik mijn revisiestukken terug?

    Alle revisiestukken en tekeningen zijn terug te vinden in HOOMCTRL.

Formulier voor garantiemeldingen

Voornaam en achternaam
Volledig uitschrijven

Mocht er geen schending van de garantienorm of onze contractuele aansprakelijkheid worden geconstateerd, zijn wij genoodzaakt (conform woningborg) administratie en opname kosten ad € 254,- incl. BTW bij jou in rekening te brengen. Controleer daarom eerst zelf of jouw melding onder de van toepassing zijnde garantie regeling valt van Woningborg.

Het bijvoegen van foto’s van jouw melding kan in veel gevallen bijdragen aan een voorspoedig herstel. Zodra jouw melding bij ons in behandeling wordt genomen wordt dit schriftelijk of telefonisch aan je medegedeeld.